Garanti och reklamationer

Vi ger dig två års garanti på våra produkter. Vi garanterar att de varor du får är felfria vid leverans. Skulle du få en trasig vara så kontakta oss och beskriv detaljerat vad felet är. Vid godkänd reklamation står vi för returfrakten.

Följande orsaker är inte godkända skäl för att utnyttja garanti eller reklamationsrätt:

- Självförvållade skador
- Vanvård
- Användningsslitage
- Onormal användning
- Att du inte följt skötsel- och serviceanvisningar

Vid hantering av reklamationer tillämpas Konsumentköplagen. För att läsa om vilka regler som gäller inom ramen för denna lag, gå till www.konsumentverket.se.
Vid eventuell tvist följer vi Allmänna Reklamationsnämndens rekommendationer.

Så här reklamerar du en produkt
:


1. Ring eller maila till oss så snart du upptäcker felet. Tele:
08-684 279 39 (vardagar kl 10-17), mail: info@getpersonal.se.

2. Skicka tillbaka produkten till oss på följande adress:

Narrow Road AB
Att: getpersonal.se
Propellervägen 12

183 62 Täby

Om du har kvar jiffypåsen/paketet som du fick produkten i så kan du använda samma förpackning när du skickar tillbaka produkten, annars så finns det jiffypåsar/paket på Postens serviceställen. Nytt porto behövs när du skickar tillbaka produkten, men vid godkänd reklamation så får du tillbaka returfraktkostnaden. För att vi ska kunna återbetala returfraktkostnaden så behöver vi information om bank, clearingnummer och kontonummer. Maila denna information till oss på info@getpersonal.se. Vi betalar tillbaka returfraktkostnaden inom 7 dagar efter att vi har fått dina uppgifter.

3. När vi fått tillbaka produkten och godkänt reklamationen så reparerar vi det aktuella felet om möjligt, annars får du en helt ny produkt. Vi skickar tillbaka den reparerade eller nya produkten till dig inom två vardagar efter att vi har fått tillbaka den.